Przygotowywanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych
Sporządzanie miesięcznych list płac pracowników
Obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych
Obliczanie miesięcznych składek oraz sporządzanie deklaracji ZUS i przesyłanie ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do Urzędów Skarbowych obowiązujących deklaracji i rozliczeń (PIT-8AR i PIT-4R)
Sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym umowa o pracę, PIT 2, informacja dodatkowa o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych)
Prowadzenie ewidencji urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy